Меню

ЖЕНЯ ТРАМВАЙ ПРО СЕБЕ ТА РОБОТИ


Женя Трамвай розповідає про свою діяльність. Сюжет створено за підтримки  «Українського культурного фонду» 2020 рік.

Женя Трамвай у сюжеті про:

00.01-00.57

Я — Женя Трамвай. Я — художник, і насправді роблю дуже багато різних речей, активіст і частково музикант; є таке англійське слово — artist, яке все це об’єднує, тому що я не можу себе віднести в якусь одну сферу. 

Основний посил моїх робіт і все, що я роблю, — все це замішано на ідентичності і на сексуальності, тобто мені подобається переосмислювати, комбінувати можливість стріт-арту (якщо можна так назвати колажі через реконструкцію якихось патернів, текстів) і давати цьому нове життя. Хоча на кін я ставлю на сам процес. Я вважаю, що в епоху мета-модерну все ж важливий мотиваційний акт, і саме через акт я і роблю, основне спрямування на нього.

00.58-02.09

Якщо говорити про специфіку робіт, зокрема, які були створені в рамках проекту «Американські пагорби», то тут я теж взявся за сексуальність так званого велетня, який тут живе і, звичайно, вибір пав на пеніс. Насправді там посил набагато глибший, тому що фактично  ця робота повинна була стати для мене ключовою, бо це мусило залишитися тут, як нагадування про мене, тому що я їду звідси. 

Суть була в тому, що цей райдужний член — це я, і те, що навколо, — це той негативний досвід, який я тут відчув, можливо, не дуже прямо і, можливо, не є однозначним, але в цьому і був посил. Мені дуже сподобалося те, що я фактично використовував і там і там веселку, при цьому показуючи контраст. Але справа в тому, що ця робота не особливо зайшла і не була прийнята, буду чесним, хоча для мене — це все ще улюблена робота. Я отримав дуже багато фідбеку, тому була створена друга робота, де намальований презерватив — натяк на цензуру.

02.10-03.00

Потім ми пішли далі, і я продовжив знову ж тему пеніса тим, що  створив інсталяцію. Там був балон, я не знаю, чи був він представлений, але балон було накрито банкою, я його заливав фарбами і,  фактично, виходила та ж веселка — образ фалічності та енергії.

З приводу робіт, які були просто зроблені не на полотнах, а на папері — це було вже несвідоме і спроба зануритись в сам процес, не даючи ніякої конкретики, але все-таки  вдаючись в деяких моментах до колажу. Я люблю руйнувати свої роботи і потім їх перетворювати. Мені дуже нудно, коли просто є полотно, і там щось намальовано.

03.01-03.24

Мені приємніше те, що я це руйную, переосмислюю і створюю в цьому вже новий зміст, поєднуючи дві різні роботи, або одну і ту ж саму в різних поєднаннях. З одного боку, я маскую основний сенс, з іншого — даю новий зміст в той же час, і для себе я знаю, що там ці ми воєдино злиті.

 

МІТЄЦ надає авторам текстів та героям сюжетів майданчик для свободного висловлювання, але залишає за собою право не поділяти їхні погляди.                 Бачите помилку, пишіть сюди