EN RU

ТРИ РОКИ

Олена Афанасьєва (Херсон) про роботи FUTURE-IN-THE-PASTMUSEUM в просторі Urban CAD (спецпроєкт «Дні херсонського арту на МІТЄЦ»).

Три роки

Живопис: Анна Грохольська

Вербатім: Олена Афанасьєва

 

Розмова, підслухана в копі-центрі. Розмовляють дві жінки – молодша і старша (не припиняючи обслуговувати клієнтів). В розмові фігурує якійсь чоловік – абстрактний «він», хто він – для суті не важливо.

Молодша: «Він мене спочатку на якісь курси запхав, платив за них. Та я через три місяці кинула. Він, ясно, сердився. А потім мене в училище запхав, теж платив, довелося ходити. Ті заняття по пів дня, потім ті екзамени… Але кинути вже не могла, він платив. І я три з половиною роки там просиділа. А потім прийшла на наш завод. І поставили мене на кран-балку. Дали в руки пульт, там три кнопки – вперед, назад, стоп. Тобі кричать зверху – і ти тицяєш ті кнопки. І от скажи – нафіга я три роки навчалася?!”

Інформація про проєкт в Urban CAD :

Центр культурного розвитку «Тотем»

Future-In-The-Past Museum

В рамках проекту «Пост-індустріальна спадщина як мистецтво» за підтримки Програми ґрантів Harald Binder Cultural Enterprises (HBCE).

Організація HBCE заснована істориком та меценатом Гаральдом Біндером, спрямована на підтримку міждисциплінарних проектів культури, мистецтва і освіти та сприяє сталому розвитку цих напрямів в Україні. Одним з основних завдань HBCE є підтримка формування інституції сучасного мистецтва “Арт Центр Фабрика Повидла” у Львові.

Детальніше: www.hbce.com.ua

Про проект

Коли колишнє виробництво вже не є актуальним, індустріальному простору настає час змінюватися. Арт-ревіталізація – термін вже давно знайомий; ми наполегливо продовжуємо розкривати культурні та мистецькі перспективи пост-індустріальних просторів, створювати для них новий наратив. Та цього разу ми спробуємо піти трохи далі. Ми не лише досліджуємо пост-індустріальний простір, збираємо артефакти і історії, надихаємося ними, переосмислюємо – ми намагаємося зазирнути у майбутнє, сховане у минулому. Наші думки, наші мистецькі висловлювання потрапляють в те, що ми назвали «Future-In-The-Past Museum», адже музеєфікація – доволі чесний спосіб взаємодії з часом, з простором, з собою. Ти начебто залишаєш собі можливість повернутися і ще раз поглянути на те, що сьогодні здається актуальним. Чи буде так завтра? Завтра покаже.

 

 

 

 

 

МІТЄЦ надає авторам текстів та героям сюжетів майданчик для вільного висловлювання, але залишає за собою право не поділяти їхні погляди.