5 вересня
Текст організаторів:
Український дизайн покажуть одночасно в Києві та Парижі
Агенція з дослідження і реалізації проєктів у сфері дизайну Maino Design разом із Kooperativ презентують новий формат проведення виставок предметного дизайну. Роботи українських виробників будуть показані у двох вимірах одночасно: фізичному та віртуальному.
Так, на новому креативному майданчику Києва KOOPERATIV із 5 до 19 вересня проведуть фізичну виставку предметного дизайну, і паралельно з 4 до 18 вересня ця ж виставка буде показана на Digital Fair паризької виставки Maison et Objet. Віртуальна екскурсія київською виставкою та віртуальні шоу-руми з можливістю продажів будуть доступні професіоналам з усього світу, а українці вперше наживо побачать те, що зазвичай експонується в Парижі.
Нагадаємо, агенція Maino Design у рамках проєкту UKRAINIAN DESIGN BRANDS третій рік поспіль презентує українські бренди світовій аудиторії на виставках у Парижі.
“Ми не хочемо втрачати темпу креативного експорту і зупиняти розвиток. Для проєкту це значить — не пропускати жодного салону Maison et Objet. Представляємо цього разу десятку учасників, вже добре відомих і молодих. А додатковий вимір — це додаткові можливості”, — каже Сана Шевченко, директорка Maino Design.
На виставці в Києві і в Парижі (он-лайн) будуть представлені дизайнерські меблі для дому, для дорослих та дітей, outdoor, кераміка, арт-об’єкти та килим. Серед учасників: Art & Design by Kristina Gaidamaka, KASSONE, Container design studio, miracle2people, Sleep.Onnn, GOMINGIR, ZEGEN, GORN, RDWOOD + Ryntovt Design та FFFACE із двома брендами — Waone Interesni Kazki та Neutrum.
Проєкт збере навколо себе не тільки професійну аудиторію, а й широке коло бізнес орієнтованої та культурної спільноти, яка зацікавлена у розвитку економіки країни.
“У ситуації “коли ми живемо історію”, нам випав унікальний шанс запропонувати адаптацію і нове рішення для нових реалій життя і ведення бізнесу. Сектор дизайну, як складова креативних індустрій є одним із найбільш потенційно перспективних напрямів економіки у майбутньому. Наша робота — сприяти перетворенню українського творчого потенціалу у повноцінний економічний ресурс”, — коментує кураторка проєкту Ukrainian Design Brands Анастасія Білецька, креативна директорка Maino Design.
19 вересня у рамках проєкту пройде Форум “Креатив на експорт”. Спеціальний гість події комерційний директор салону Maison et Objet Гійом Прот розповість про експортні перспективи українського дизайну в Європі та світі, а українські дизайнери, експорт менеджери та бренди поділяться власними успішними кейсами.
________
Що
Виставка українських креативних брендів “Ukrainian Design Brands. Тотальна присутність.”
Навіщо
Сприяти перетворенню українського творчого потенціалу на повноцінний економічний ресурс
Коли
05-19.09.20 Kyiv, KOOPERATIV. Фізична присутність, доповнена реальність
04-18.09.20 Paris, DIGITAL FAIR. Віртуальна присутність
19.09 — Форум “Креатив на експорт”
Учасники
10 українських учасників — відомі і нові гравці на ринку.