EN RU

ПРО ТЕХНОЛОГІЮ СТВОРЕННЯ ФОТОРОБІТ

Борис і Тетяна Гриньови (Харків—Київ), Марія Ланько (Київ), Галина Глеба (Ужгород—Київ) у гостях у фотографа Сергія Солонського (Харків).

Сергій Солонський в сюжеті про: 

00.05-01.30

Я Борису дзвонив, виявилося, що ці фотографії зроблені на радянському папері «Унібром». Це — справжній радянський папір, тонований сірчистим натрієм. Виходить звичайна чорно-біла фотографія, і коли її трохи відбілити і обробити сірчистим натрієм, смердючим розчином з запахом тухлих яєць, то виходить не звичайне зображення, а срібне. Сірчисте срібло має коричневий колір в залежності від ступеня забарвлення. Це все —-ручне фарбування величезних розмірів фото. Це робилося у великих ваннах з нержавійки. Чорно-білу фотографію спеціально відбілювали в червоній кров’яної солі частково, промивали, а потім в цьому смердючому сірчистому натрії тонувалося, тобто замінювалося срібло на сірчисте срібло, і виходило приємно тепле забарвлення. А потім це все кілька годин вимивалося. Щоб воно нормально зберігалося, потрібно було вимити всі ці реактиви.

МІТЄЦ надає авторам текстів та героям сюжетів майданчик для вільного висловлювання, але залишає за собою право не поділяти їхні погляди.