Семен Кантор (Одеса), Анастасія Платонова (Київ) про концепцію швидкого реагування та готовність до помилок.
МІТЄЦ надає майданчик для вільного висловлювання, але залишає за собою право не поділяти погляди героїв порталу.
Матеріали за темою
-
Каким был «Свет и след» в Muzeon’е
-
Про оновлення Музею сучасного мистецтва Одеси та нового куратора Андрія Сігунцова
-
ИЗ СЕРИИ “ЕЩЕ НЕ ВСЕ ПОКИНУЛИ ЭТОТ ГОРОД”… ЧУТЬ О ЖЕНЕ БАЛЕ
-
Миниатюра записи
ВИНАРКА В МУЗЕЕ СОВРЕМЕННОГО ИСКУССТВА
-
Миниатюра записи
МУЗЕЙ СУЧАСНОГО МИСТЕЦТВА ОДЕСИ. ПРЕЗЕНТАЦІЯ АРХІВУ
-
РОБІТНИКИ МУЗЕЮ
-
Миниатюра записи
КОМПОЗИЦІЯ, ЗАСОБИ ТА СЕКСУАЛЬНЕ НАСИЛЬСТВО
-
Миниатюра записи
ОДИНОЧЕСТВО В ТОЛПЕ
-
КОНЦЕПТУАЛИЗМ СЕМЕНА КАНТОРА
-
Як Семен Кантор став директором МСМО
-
ENFANT TERRIBLE
-
ЕКСКУРСІЯ УТИ КІЛЬТЕР ТА ВОЛОДИМИРА ЧИГРИНЦЯ
-
Миниатюра записи
ПРЕЗЕНТАЦІЯ АРХІВУ
-
ДВІ ЗАЯВИ НАТАЛІЇ РЕВКО
-
ЛИХИЕ 90-Е
-
Як потрапити з виставкою в “Музей сучасного мистецтва Одеси”
-
STAS ТА ВСЯ ЦЯ ВИЩЕЗГАДАНА ПЛУТАНИНА
-
(НЕ)ОЗНАЧЕНІ
-
Миниатюра записи
Composition, Medium and Sexual Violence
-
IT’S MY LIFE-2. ТАНАТОЛОГІЧНІ ШТУДІЇ
-
ФРИПУЛЬЯ В МСИО. КУРАТОР АНДРЕЙ СИГУНЦОВ