Меню

ПЛОДЬ

_SAM2491 (2)

Результат спільної роботи двох молодих художників ДжипсіПеті (Бесарабка, Молдова) та Тетяни Боричок (Львів).

 

«На початку вересня 2017  я була учасницею симпозіуму Dro art Day в Нагуєвичах. Там, власне, і зародилася ідея попрацювати з власним тілом,  як з об’єктом мистецтва.  До того всі мною реалізовані проекти як в ленд-арті так і в інших візуальних жанрах створювались за допомогою допоміжних матеріалів. Це переважно текстиль, оскільки тема плетіння як ремесла, мене дуже цікавить. Тут же я вирішила фізично «сплестися»  з середовищем.

_SAM2487 (2)

Декілька тестових кадрів мені сподобались, і я вирішила що тему зв’язку з природу потрібно розвивати. І по приїзду до Львова досить швидко почала шукати фотографа який міг би спільно зі мною попрацювати. Важливо було знайти людину, що має власне бачення кадру та композиції, але одночасно зможе передати ідею та роботу художника. Так ми з gypsyPetya швидко і продуктивно розпочали роботу.

_SAM2486 (2)

Проект ‘’Плодь’’ це скоріше спроба наштовхнути на думку глядача про власне місце в природі, роль людини в ній. Спроба показати, що ми вже давно та надто сильно відірвались від природи. А мої намагання інтегрувати себе туди, з часом розчинитись  в цьому просторі, тільки загострили це сприйняття

Тіло тут більше як об’єкт, ніякої  краси показати не хотілось. Ми навмисне ставили кадри так, щоб максимально не показувати обличчя чи погляду. Думаю що ми добились цього оскільки більшість глядачів, не впізнавали мене на фотографіях. Ми створили певний ефект відсутності особистості в кадрі.  Ще в процесі зйомок кадр робився так, щоб не було жодних відволікаючих моментів. Плюс той факт, що всі фото зроблені на плівку, гармонійно довершує світлини.

_SAM2514 (2)

Рослинність слугувала більш для підсилення ефекту сприйняття фотографій як на експозиції так і безпосередньо на зйомці. На експозиції це бажання художника змішати два простори соціальний (галерея) і природній. А  рослини в кадрі допомагали сказати, що тіло художника і природа є досить близькі. В кінці кінців, ми колись станемо частиною цього всього.

На нашу думку нам вдалося дуже толерантно попрацювати з природою, вона навіть сприяла нам. Ідея проекту лежала на поверхні, ми просто взяли її перенесли на плівку. Найцкавіше, що ми з цією ідеєю приходили на локацію без жодного уявлення що і як буде, і сама локація вже підказувала, що і як робити, щоб це виглядало органічно і підкреслювало ідеї. Не можу сказати, що ми зробили щось кардинально нове, але це допомогло нам двом вийти на новий рівень творчості та дало поштовх розвивати цю тему в різних напрямках. Для соціуму думаєм, що це було щось нове, та досить нестандартне, глядач вловив думку та часом міг побачити більше ніж автори.

IMG_3821 (1)

Стосовно жанру складно сказати, бо я вже давно перестала ділити мистецтво на жанри, адже ми живемо в тому часі коли кордони стираються у всьому, а особливо в мистецтві. А тут ще й робота двох різних художників. Але якщо називати, то це ленд-арт і особистий жанр в якому працює gypsyPetya  — псевдо-фешн-еро-стріт-ню-соц-культ-арт-реалізм».

 

 Тетяна Боричок

 

ДжипсіПетя

Народився 27 серпня 1992 року в Молдові, місто Бесарабка. Великий вплив на подальшу творчість мав дідо Гожо. Оскільки він був народним майстром. Саме з його ініціативи з’явився фотоапарат »Самсунґ». В 2010 році перебрався в Львів, де були зроблені перші роботи. Основною темою були зйомки тусовок і друзів. Вони і дали прізвисько ДжипсіПетя. Переломний момент в творчості настав з появою »Олімпус МЖЮ 2» і пубертатного періоду. Що вплинуло на всю тематику фото. Зараз працює в стилі псевдоерострітнюсоцкультарт реалізмі.

*Даний персонаж є альтер-его Назза Олійника.

 

Боричок Тетяна

Народилася 13 листопада 1990 року. Виросла у маленькому містечку Василівка у Запорізькій області. З 2008 по сей день живе і працює у Львові. З тих пір, як втратила інтерес до образотворчого мистецтва, перебуває у пошуках нових візуальних форм вираження.

Освіта

2008 — 2014 р. Бакалавр образотворчого м-тва ЛДКДУМ ім. І.Труша.

2014 — 2016 р. Магістр з менеджменту соціокультурної діяльності ЛНАМ

 

На даний момент працює над персональним проектом «Форма виявлення», галерея «Чайка », м. Одеса

 

Опис проекту

Даний проект результат спільної творчої роботи двох молодих художників. В експозиційний простір розміщаются фотороботи автора ДжипсіПеті, які є поглядом та художньою фіксацією роботи Тетяни Боричок у природньому середовищі. Для підсилення ефекту сприйняття ідеї проекту та візуальної частини експозиції. У виставковий простір, також монтується інсталяції із природнього матеріалу (очерет , мох , гілки , земля , ін.). Для прикладу додається схематичне зображення.

схематичне зображення фрагменту експозиції

Концепція

«Плодь» – штучно синтезоване слово , що поєднує два слова «плоть» та «плодити»

Людина перебуває у вічному пошуку місця. Вона агресивно втручається у простір. Конфлікт з природою наростає, а особистість руйнується. У цьому всьому ми втрачаємо себе втрачаємо зв’язок з власною сутністю, з природою та свого місця в ній. Робота над проектом перетворюється на дослідження простору та майже не можливість інтегрувати своє тіло в нього. Я гість , моє тіло гість. Схожі на імітацію дії та позиції тільки підсилюють сприйняття.

Це спроба художника налагодити зв’язок із середовищем, наблизитись максимально близько, часом навіть розчинитись у просторі. Та одночасна спроба зафіксувати цей процес іншим художником, через призму камери та власного бачення. Так відбувається синтез мистецтв. Синтез роботи двох авторів де один працює з середовищем , а другий з фіксацією тіла у просторі.

 

 

 

 

 

 

бачите помилку, пишіть сюди