Меню

НЕГАТИВИ СОЛОНСЬКОГО


Борис и Тетяна Гриневы (Харків-Київ), Марія Ланько (Київ), Галина Глеба (Ужгород-Київ) в гостях у фотографа Сергія Солонського (Харків).

 

Сергій Солонський в сюжеті про: 

00.00—01.00

Сергій Солонський: Це у мене негативи остаточні, а позитив не зберігав, бо не потрібний був. Це — шматок технічної плівки, на неї накладався позитив, і ось ця класна біла смужка — це товщина плівки. Коли світло зверху падало і переломлювалося, і тут не засвічувався негатив, виходила чорна смуга. Такий ефект — вже не ручна робота. Це — бракований шматочок. 

Марія Ланько: А зйомка як відбувалася?

Сергій Солонський: Зйомка знімалася з камери на штативі і в русі.

01.01—01.59

Тут — звичайне присідання. Жарт. Рука зафіксована на стільці, щоб не рухалася. Довга експозиція, може, п’ять секунд, і ці п’ять секунд руху, зрозуміло, на плівці розмиті, а ступні і рука більш чіткі. Тут немає третьої фотографії, може, Боря взяв випадково. Коли його проводжали до Берліну на пмж, ми робили йому виставку. Я йому зібрав три великих фотографії метрових розмірів, і він на тлі цих фотографій любив інтерв’ю давати.

02.00—02.52

А потім ці фотографії використовувалися для реклами. Рекламували зубну пасту, «БЛЕНДАМЬОТ» називалася. Я поступово згадую, було багато виставок, але я не пам’ятаю їх всі. Це була виставка «Публічний інтерес». Пам’ятайте таку? У Спілці художників Браткова прибрали за матюки з виставки, був Кулик Олег, і зробили друковані плакати, це була фотографія Борі із зубною пастою, і ця пишногруда жінка — це у нас була реклама шиферу: шифер хвилястий зі складу Харкова. Жартували, як хотіли…

 

МІТЄЦ надає авторам текстів та героям сюжетів майданчик для свободного висловлювання, але залишає за собою право не поділяти їхні погляди.                 Бачите помилку, пишіть сюди