Відповідь Микити Кадана (Київ) PivnykyTime (Київ) на запитання щодо цензури.
Запитання задано на дискусії “Хто і навіщо цензурує українське мистецтво?” і стосується воно тексту МІТЄЦ “ОБ АВТОРЕ, ПЛАГИАТЕ И НИКИТАХ”, реакцією на який стала вимога Микити Кадана зняти його матеріали з сайту.
У зв`язку з тим, що останнім часом МІТЄЦ почали атакувати художники з вимогою через критику на порталі прибрати їхні матеріали, МІТЄЦ розпочинає низку коментарів юристів, які пояснюватимуть редакції і спільноті правові норми щодо публікацій, які підтримані законодавством України. Коментар Аліни Правдиченко, – юриста, керівника напряму “Незалежні медіа” ГО “Центр демократії та верховенства права”, – щодо права на зйомку художніх акцій та їхній публічний показ можна знайти тут.
МІТЄЦ надає майданчик для вільного висловлювання, але залишає за собою право не поділяти погляди героїв порталу.
Матеріали за темою
-
300 СПАРТАНЦІВ
-
ГОВОРИТЬ О НЕИЗВЕСТНЫХ ГЕНИЯХ
-
ПРО ЮРІЯ СИВИРИНА, ПІВНІВ ТА ПРЕЗИРСТВО
-
ЛІТО PIVNYKYTIME
-
PivnykyTime про мурал Володимира Кузнєцова
-
PivnykyTime про виставки березня
-
РЕВІЗІОНІСТСЬКИЙ СИНДРОМ
-
300 СПАРТАНЦІВ. МОНТАЖ
-
КУДИ ПОДІВСЯ PIVNYKYTIME
-
Миниатюра записи
Composition, Medium and Sexual Violence
-
PivnykyTime про тінь, “Відкриту групу” та інше
-
PivnykyTime Микиті Кадану
-
PIVNYKYTIME Олексію Тимофієву
-
Р.Е.П. В НХМУ
-
PIVNYKYTIME ТВОРИТЬ
-
СОВМЕСТНЫЕ ДЕЙСТВИЯ. ИНДИВИДУАЛЬНЫЙ РАЗРЫВ
-
PivnykyTime розминається
-
Про Алісу Ложкіну, Єжи Онуха та Житомир
-
PIVNYKYTIME АНОНСУЄ: The Naked Room – чарочна для хіпстерів.
-
Вже рік минув, а PivnykyTime і досі…
-
(НЕ)ОЗНАЧЕНІ