Меню

Лія Достлєва та Андрій Достлєв


Портрет художників. Проект Лії Достлєвої та Андрія Достлєва “Неналежно обмежувальний погляд на порятунок (Вінницький лімб) можна подивится до 1 грудня в Dymchuk Gallery (Київ). 

Текст галереї:

Dymchuk Gallery представляє проект Лії Достлєвої та Андрія Достлєва “Неналежно обмежувальний погляд на порятунок (Вінницький лімб). На виставці представлені результати художнього дослідження, присвяченого перебуванню сомалійських мігрантів у Вінниці.

В 2000-х роках Вінниця деякий час була важливим хабом нелегальної міграції з Сомалі до Євросоюзу. Маршрут мігрантів пролягав через країни Перської затоки, Москву, через українсько-російський кордон і, після зупинки в Вінниці (де знаходився оперативний центр організаторів перетину кордону з ЄС), через Закарпаття, Словаччину та Австрію і закінчувався в Мюнхені та Франкфурті.

Проект “Вінницький лімб” досліджує те, як Вінниця могла сприйматися мігрантами. Чим було це місто для людей, які тікали від жахів громадянської війни до обіцянки щасливого життя в Німеччині і не з власної волі були змушені проводити тут час? Розміщені так званими фасилітаторами в дешевих найманих квартирах, обмежені мовним бар’єром і можливим острахом, як вони могли його бачити – як тимчасову зупинку, додаткову перепону, щось інше? Чим були для міста ці люди, які, скоріше за все, лишалися ним непоміченими? Як саме виглядала їх взаємна неприсутність і взаємна байдужість?

Під час проекту митці здійснили дослідницьку поїздку до Вінниці, під час якої реконструювали міфопростір дешевих зйомних квартир, в яких могли зупинятися сомалійські мігранти, а також оптику, через яку вони могли бачити це місто.

бачите помилку, пишіть сюди