EN

“КЕНГУРУ БЛЮЗ” ТЕТЯНИ, БОРИСА ГРИНЬОВИХ ТА ОЛЕГА МАЛЬОВАНОГО

Відкриття проекту Бориса та Татяни Гриньових (Харків-Київ). Олега Мальованого (Харків) в галереї Семирадського (Харків).

 

Текст організаторів: 

21.08 — 26.09.2020

Тетяна та Борис Гриньови
Олег Мальований

«…По всем дорогам
Пятки тру
Днём, вечером и поутру.
Так хочется узреть
Блюз кенгуру!»

Б. Гриньов

Проект “КЕНГУРУ БЛЮЗ” з’явився як результат спроби зафіксувати у поетичній і візуальній формі той калейдоскоп яскравих вражень, які переживає подорожуючий, що відкриває для себе багатобарвність нової країни. Смаки, пейзажі, аромати, обличчя людей, музейні артефакти, тварини, музика тощо, все нове та унікальне, побачене, зафіксоване та переосмислене подружжям Гриньових під час подорожі Австралією втілилось у поетичній збірці “КЕНГУРУ БЛЮЗ”.
Завдяки колаборації з Олегом Мальованим, на основі фотодокументації подорожі Тетяни та Бориса Гриньових, було створено серію фотоколажів. Вражаючим є те, як фотограф грає з фотоматеріалами, надаючи їм свій впізнаваний авторський стиль, що характеризується тонким відчуттям кольорів та сміливістю їх поєднання. Змінені фотографії виступають як переосмислення вже отриманого досвіду, відкриваючи нові грані, здавалося б, вже пережитого. Слід зазначити, що саме ефект нашарування, характерний техніці колажу, є ключовим для всього проекту, адже він як найкраще віддзеркалює атмосферу накопичення вражень від побаченого у подорожі.
Тож відвідувачам виставки пропонується зануритися у атмосферу подорожі, порівняти свої враження, якщо вони вже були в Австралії, або спробувати відчути і побачити нову країну через поетичну і фотографічну творчість авторів проекту.
_________________________________________________________________________
Тетяна і Борис Гриньови – українські колекціонери сучасного мистецтва, які вивчають світ не тільки за допомогою мови художніх творів: важливою частиною їхнього життя є подорожі та дослідження локальних культур, традицій, унікальних місць і знахідок.
Олег Мальований – фотограф, один з тих, хто почав рух Харківської школи фотографії. Учасник групи «Время», який відрізнявся постійним тяжінням до експерименту з техніками фотодруку. Одним з перших у Радянському Союзі, він почав самостійно втілювати нові для свого контексту техніки роботи з фотозображенням, такі як колаж, еквіденсіти, соляризація тощо.

МІТЄЦ надає майданчик для вільного висловлювання, але залишає за собою право не поділяти погляди героїв порталу.