Фотограф Олег Дімов (Одеса).
Профілюючими темами моїх фотографій завжди є роз’єднаність та ізоляція, і як наслідок – самотність. У пошуку пластичного мотиву я завжди концентруюсь на предметі чи людині як на одиницях. І в результаті творчої роботи отримую лише локанічне зображення. Зрештою, у багатьох моїх роботах, а пізніше — і в проектах, простежуються вищезазначені проблематики
Раніше мені здавалося: якщо я вийшов з дому без фотоапарату, то начебто не вийшов на роботу. Наприклад, у мене багато фотографій із асфальтом, який я знімав під час прогулянок. Це завжди досить мінімалістичний мотив. Він позбавлений зайвої літературності. Коли я навчався, нам постійно казали, що наші роботи не повинні бути роздроблиними, навпаки — вони мають бути цілісними. Працюючи із цілісністю, ми поступово приходимо до образу. Мені здається, образ — це одна із важливих складових мистецтва.
Починаючи працювати над серією “Інший краєвид”, мені хотілося прийти до колишньої лаконічності та строгостi зображення, з яким я працював десять років тому, але з привнесенням до нього нової складності. Спочатку серія мала назву “Інший пейзаж”, але сьогодні слова “край”, “кордон”, “лінія” набули інакшого змiстовного навантаження. Тепер ці поняття бiльше пов’язані з очікуванням, страхом та порожнечею.
Якби я жив в іншому місці, якими були б спроби особистих висловлювань? Гадаю, що естетичний ряд, котрий я використовую, ніколи не мав того спектра, який дозволяв визначити мою локальну приналежність, але в серії “Інший краєвид” така можливість є. Цим пейзажам майже нічого не заважає бути упізнаними. Навіть свідомо видалені їх частини.
Олег Дімов.