Меню

ХАРКІВСЬКА ШКОЛА: КОРДОНИ ТА КООРДИНАТИ. ВИСТАВКА


До 17 березня в Mironova Foundation (Київ) можна подивитися виставку харківських фотографів Бориса та Тетяни Гриньових (Харків-Київ).

Текст організаторів:

У 70-их роках XX століття бере свій початок  так звана “Харківська школа фотографії”, що з часом стала одним із визначальних соціокультурних феноменів  українського мистецтва. Підходи харківських фотографів виходили за рамки місцевого контексту міста на сході України та (не)можливостей радянського часу — їхні роботи були глобальним соціальним і художнім проектом, який містив у собі велику кількість різних художніх підходів, експериментів, політичних поглядів та позицій щодо самого феномену мистецтва. Сьогодні одна із важливих відмінностей “школи” — вона не перетворилась на історичний релікт. Процес її трансформації та розвитку триває і досі: представники школи одні з тих, хто визначають сучасне мистецтво України, працюють в актуальному контексті і беруть участь у формуванні нового покоління.

У 1994 році Татьяна і Борис Гриньови заклали основи колекції, яка сьогодні трансформується у зібрання, що представляє розвиток і множинність художніх підходів українського мистецтва. Колекція Гриньових — одна із небагатьох в країні, в якій принципи публічності та освіти є ключовими, що переміщує колекціонування зі сфери приватного захоплення в суспільно-важливу культурну практику.

В рамках виставки 2 березня о 17.00 пройде відкрита дискусія «Харківська школа фотографії: кордони та координати»

«Харківська школа» з’явилась в часи тотальної обмеженості інформації та ресурсів.  Об’єднання в групи «за інтересом» було одним із способів частково подолати ці обмеження, надаючи можливість обміну інформацією, книжками, перекладами, знайомими.  Але що об’єднує Харківську школу окрім спільного контексту та одного медіуму? Чи не став цей глобальний конструкт мистифікацією, що поєднав різних людей та різні експерименти в єдиний наратив? І чи взагалі необхідне сьогодні визначення формальних кордонів Харківської школи та її переозначення в контексті вже сучасного часу?  На ці та інші питання ви дізнаєтеся відповіді в ході дискусії.

Учасники дискусії:

Олександр Соловйов (Київ) — головний куратор Мистецького Арсеналу

Роман Пятковка (Харків) — фотограф, куратор та викладач

Сергій Мельниченко (Миколаїв) — фотограф та викладач

Модератор дискусії — Костянтин Дорошенко (арт-критик, куратор)

Проект організований за підтримки:
Ukrainian Club of Contemporary Art Collectors.
www.artcollectorsclub.com.ua

Grynyov Art Foundation
www.grynyov.art

Mironova Foundation

пров. Лаврський, 9

бачите помилку, пишіть сюди
Поділитися сторінкою
Матеріали за темою
"ПОЛИТИКА ТЕЛА" ИЗ КОЛЛЕКЦИИ
ГОЛОВА МАШНИЦКОГО
АРАРАТ, 2006
АКСИНИАНА ЛЕВИЦКОЙ
ИГОРЬ ВВЕДЕНСКИЙ О РАБОТАХ ГАЛИНЫ ЖЕГУЛЬСКОЙ
ИЗОЛЬДА. ПОЛИПТИХ
КОЛЛЕКЦИЯ ДЛЯ ЛЮДЕЙ
О РАБОТАХ ИЗ КОЛЛЕКЦИИ
О ФОТОГРАФИИ ИЗ КОЛЛЕКЦИИ ГРИНЕВЫХ
О ФОТОГРАФИЯХ МИХАИЛА ФРАНЦУЗОВА
ПОЛТАВА, ШИШАКИ, БАРАНОВКА
РАЗГОВОР С ДИЛЕРОМ
УДАЛЕННЫЙ ДОСТУП
ХРОМ ЗЕЛЕНЫЙ КАПУТ МОРТУУМ
ЧЕЛОВЕК С КАКТУСОМ
École photographique de Kharkiv
АМЕРИКА
ГРАВИТАЦИЯ
ЗАРИСОВКИ ИЗ ОКОПОВ
ИГРЫ ГОЛЫХ
ИНТИМ
ИТОГИ ГОДА
КОЛЛЕКЦИОНЕРЫ И ХУДОЖНИКИ
ИСКУССТВО И ДЕНЬГИ
КОММУНАЛЬНАЯ КВАРТИРА
НЕГАТИВЫ СОЛОНСКОГО
О 1990-Х, КАРТИНАХ И ЖИЗНИ ЛЬВОВСКИХ ХУДОЖНИКОВ
О ГОЛОДЕ В ИСКУССТВЕ
О ГРУППЕ БЫСТРОГО РЕАГИРОВАНИЯ
О ЛУРИКАХ
О МОДЕЛЯХ И СТУДИЯХ
О МОЛОДЫХ КОЛЛЕКЦИОНЕРАХ
О МОЛОДЫХ ХУДОЖНИКАХ
О МУЗЕЕ ЧАСТНЫХ КОЛЛЕКЦИЙ
О ТЕХНОЛОГИИ СОЗДАНИЯ ФОТОРАБОТ
О ФИНАНСАХ И АРТЕ
О ФОТОГРАФИИ И КОЛЛЕКЦИОНИРОВАНИИ
О ХАРЬКОВСКОЙ ШКОЛЕ ФОТОГРАФИИ
ОБ ЭКСПЕРИМЕНТЕ И ФОТОЭКСПРЕССИОНИЗМЕ
ОФОРМЛЕНИЕ КОЛЛЕКЦИИ
РАЗГОВОР ОБ ИДЕЯХ 90-Х