Стас Остроус (Херсон) про проєкт в рамках виставки FUTURE-IN-THE-PASTMUSEUM в просторі Urban CAD. Спецпроєкт «Дні херсонського арту на МІТЄЦ».
Доска пошани
Стас Остроус
Пам’ять більше не зберігає образи, не підкріплені фотографією. Глибинах віртуальних хмар зображення пресуються, накладаються одне на одне, змішуються у центрифузі часу.
.Com – продажі, комерція
Bye – прощання
N – символ, що має багато значень – від сортування за абеткою у командному рядку DOS до провінційної глухомані (“Місто N”), від позначення азоту в таблиці Менделєєва до планети Нептун. N – невизначеність. Відкритий фінал.
Інформація про проєкт в Urban CAD :
Центр культурного розвитку «Тотем»
Future-In-The-Past Museum
В рамках проекту «Пост-індустріальна спадщина як мистецтво» за підтримки Програми ґрантів Harald Binder Cultural Enterprises (HBCE).
Організація HBCE заснована істориком та меценатом Гаральдом Біндером, спрямована на підтримку міждисциплінарних проектів культури, мистецтва і освіти та сприяє сталому розвитку цих напрямів в Україні. Одним з основних завдань HBCE є підтримка формування інституції сучасного мистецтва “Арт Центр Фабрика Повидла” у Львові.
Детальніше: www.hbce.com.ua
Про проект
Коли колишнє виробництво вже не є актуальним, індустріальному простору настає час змінюватися. Арт-ревіталізація – термін вже давно знайомий; ми наполегливо продовжуємо розкривати культурні та мистецькі перспективи пост-індустріальних просторів, створювати для них новий наратив. Та цього разу ми спробуємо піти трохи далі. Ми не лише досліджуємо пост-індустріальний простір, збираємо артефакти і історії, надихаємося ними, переосмислюємо – ми намагаємося зазирнути у майбутнє, сховане у минулому. Наші думки, наші мистецькі висловлювання потрапляють в те, що ми назвали «Future-In-The-Past Museum», адже музеєфікація – доволі чесний спосіб взаємодії з часом, з простором, з собою. Ти начебто залишаєш собі можливість повернутися і ще раз поглянути на те, що сьогодні здається актуальним. Чи буде так завтра? Завтра покаже.