EN

АРТ-КРИТИКА 1990-Х – 2000-Х

Розмова з Глібом Вишеславським (Київ) та Олесею Собкович (Київ).  Модераторка – Оксана Баршинова (Київ), співкураторка виставкового проєкту «Тату, шолом тисне. Сучасне мистецтво з колекції NAMU». Національний Художній музей України, 2021 рік.

Під час розмови з Глібом Вишеславським, художником, дослідником, завідувачем відділу методології мистецької критики “Інституту проблем сучасного мистецтва” (Київ), активним учасником художнього життя 1990-х – 2000-х , багаторічним головним редактором знакового часопису “Terra Incognita”, й Олесею Собкович, мистецтвознавицею, дослідницею історії арт-критики в Україні 1990-х, говорили про таке:
Як розвивалася мистецька преса в 1990-х? Яке місце в ній посідало висвітлення й аналіз сучасного мистецтва? Як складалися стосунки у сучасних митців з друкованими органами Спілки художників?
Які нові журнали й газети виникали? Хто був їх ініціатором, видавцем, дизайнером і дописувачем? На яку аудиторію вони були розраховані?
Які критерії щодо виставок, творів та відбору подій були в арт-критиків 1990-х?
Чи існувала цензура/самоцензура і в чому вона проявлялася?
Подія організована в рамках паралельної програми виставкового проєкту «Тату, шолом тисне. Сучасне мистецтво з колекції NAMU». З повним розкладом паралельної програми ознайомитися можна за лінком:
МІТЄЦ надає майданчик для вільного висловлювання, але залишає за собою право не поділяти погляди героїв порталу.