Предел нашего мышления – то есть совершенная невозможность мыслить таким образом. Именно этот ряд, связывающий каждую категорию со всеми другими, превосходит всякое воображение и всякое возможное мышление.
Пространство встреч оказывается здесь разрушенным /атлас невозможного/. Эффект особого я- произвола /в отличие от языковой зависимости/.
1979
(зі збірника “Аксінін-Хлєбніков: чути голос Іншого – Друга” Частина II. Щоєбуття,істина,мистецтво???).
Велика схема половини імпульса, 1984 р. Акварель, кол. туш. 27,5х27,5. Дата: 24.06.1984 р.
Канонічний образ № 8. Лист 8 серії “Канонічні образи”, 1979 р. Акварель, кол. туш. 26,5х19,2. Дата: 08.01.1979 р.
МіТЄЦ каже дякую Ігорю Введенському (Ростов-на-Дону), Олегу Введенському (Львів) за допомогу в публікації матеріалів Олександра Аксініна, а також Stedley Art Foundation за сприяння в організації публікації.
МІТЄЦ надає майданчик для вільного висловлювання, але залишає за собою право не поділяти погляди героїв порталу.
Матеріали за темою
ОЛЕКСАНДР АКСІНІН. ЩОДЕННИКИ. ЯКЩО ЩО МОЖЛИВО СТВЕРДЖУВАТИ ПРО БОГА
ОЛЕКСАНДР АКСІНІН. ЩОДЕННИКИ. ГОСПОДИ. Я ВЕДЬ ТОТ САМЫЙ ДРАГОЦЕННЫЙ СОСУД
ЛЬВІВ КІНЦЯ 1980-х
ОЛЕКСАНДР АКСІНІН. ЩОДЕННИКИ. ГЛЯДАЧ ВАЖЛИВИЙ ТІЛЬКИ ТИМ
ОЛЕКСАНДР АКСІНІН. ЩОДЕННИКИ. ЯК ПОБАЧИТИ СВІТ
БОГДАН ПІКУЛИЦЬКИЙ ПРО АЛЕКСАНДРА АКСІНІНА
ОЛЕКСАНДР АКСІНІН. ЩОДЕННИКИ. ТЕКСТИ ДО ОФОРТУ
ПРО РОБОТИ З КОЛЕКЦІЇ
ОЛЕКСАНДР АКСІНІН. ЩОДЕННИКИ. БАХТІН. БУДДА. ДОСТОЕВСЬКИЙ
ОЛЕКСАНДР АКСІНІН. ЩОДЕННИКИ. КОНСПЕКТ ТРАНСЦЕНДЕНТАЛЬНОЇ ЕСТЕТИКИ О. А.
ОЛЕКСАНДР АКСІНІН. ЩОДЕННИКИ. ЧАША
АКВАРЕЛІ ОЛЕКСАНДРА АКСІНІНА
ЗГАДУЮЧИ АКСІНІНА
СВІТ ЯК ТОТАЛЬНИЙ ТЕАТР В ГРАФІЦІ ОЛЕКСАНДРА АКСІНІНА
ОЛЕКСАНДР АКСІНІН. ЩОДЕННИКИ. В ЦЬОМУ СВІТІ
ОЛЕКСАНДР АКСІНІН. ЩОДЕННИКИ. ВІДВАГА ДУМКИ
Миниатюра записи
АКВАРЕЛІ ОЛЕКСАНДРА АКСІНІНА
ОЛЕКСАНДР АКСІНІН. ЩОДЕННИКИ. ЧИ ВСЕ Є МИСТЕЦТВОМ.
ОЛЕКСАНДР АКСІНІН. ЩОДЕННИКИ. СВІДОМІСТЬ ТОГО, ЩО ГОСПОДЬ ДАВ МЕНІ ВЕЛИКИЙ ДАР
ОЛЕКСАНДР АКСІНІН. ПРОХАННЯ В ЧЕРВНІ. ВІДЕО БОРИСА БЕРГЕРА
ОЛЕКСАНДР АКСІНІН. ЩОДЕННИКИ. НАЙДИВОВИЖНЕ – ЦЕ СПРОБА