Меню

СТО ЗАЯВОК


У суботу 09.12.2017 відбулась акція групи СТО (Київ), яка транслювалась в реальному часі 8 годин 39 хвилин на фейсбук-сторінці її ініцітора Богдана Мороза (Київ).

 

 

Опис акції від її учасників: 

«Критерій співіснування

Кожен твір мистецтва створює модель соціальності, в яку спроектована дійсність або яка сама може бути спроектована в неї…

 

…генералізація відносин «постановник-клієнт» на всіх рівнях людського життя, від праці до домашнього побуту, минаючи всі безліч мовчазних контрактів, що визначають наше приватне існування …”

(Ніколя Бурріо, Реляційна естетика / Постпродукція.
Уривки: з Глосарію і глави Політичне становлення форм).

 

«Якщо спробувати раціоналізувати це колосальне стихійне бажання і свободу праці (зокрема, за допомогою жорстких контрактних обмежень або робочих угод), бюрократизувати або рутинізувати їх, то ви ризикуєте випустити зі своєї пляшки метафоричного творчого джина. Однак не слід забувати, що така творча праця — завжди дешева і нестабільна, жертвує соціальним забезпеченням заради так званої свободи … «

(Паскаль Гілен, Художня сцена: виробничий осередок економічної експлуатації?)

 

1 (1)

Художники та художниці (члени/членкині групи СТО: Алена Мамай, Анастасія Путіловська, Богдан Мороз, Саша Рошен) — відправляли заявки на опен-коли, гранти, резидентські програми і конкурси з метою подати (в загальній кількості) 100 заявок. Така кількість була обумовленою тільки назвою групи.
Протягом акції Анна Самар, Саша Рошен, Альона Мамай та Лука Басов зачитували уривки з книги “ART/WORK, Як стати успішним художником”(Дарсі Бхандарі та Джонатан Мельбер).
Участник_ам/цям вдалося заповнити та відправити 56 заявок за вказаний час. Після того, як заявку було відправлено, вони знімали один із 100 стікерів на стіні і писали назву резиденції/конкурса/опен-кола на ньому.

5


Побутовий ритуал тимчасової колективної форми.
Вскриваючи свою неспроможність перед художньою системою, ми створюємо її дублікат або колективуємося заради індивідуального прогресу. Художни_к/ця стає менеджер_ом/кою та бухгалтер_ом/кою власної справи, гіперболізуючи обов’язок соціалізувати свою продукцію і інституалізувати її, перетворює його на ритуал. Художни_к/ця — адеп_т/ка, художни_к/ця — бухгалтер_/ка, художни_к/ця — працівни_к/ця.


7

Група СТО (Служба технічного обслуговування) сформувалась, як наслідок студенського руху в НАОМА, навколо критики художньої освітньої системи в Україні. Спільна прекарність участників та участниць підштовхнула до створення служби, яка поєднує в собі форму дизайнерського бюро і ремістничого цеху. Першою роботою служби стала акція «СТО РОКІВ АКАДЕМІЇ».

На всі сто, за всі сто!

6

 

8 (1)


Учасни_ки/ці акції (художня група СТО): Альона Мамай, Богдан Мороз, Анастасія Путіловська, Саша Рошен, Анна Самар.

 

Долучився в процесі акції — художник Лука Басов.

4

Посилання на запис трасляції:
1 частина
2 частина

Незабаром група СТО відкриє конкурс на найкраще замовлення для служби. Проект-ідея буде відібрана з перших 44 заявок і реалізована онлайн. Грошова нагорода не передбачена.

бачите помилку, пишіть сюди
Поділитися сторінкою