SELFIE

29472621_1611303568965130_9155546883978952704_n

Сьогодні, о 19.00 в Educatorium (Київ) відкриття фото-виставки Наталії Ніконової.

Текст організаторів: 

 

SELFIE або Поетичний Нарцисизм Мережі
Наталія Ніконова — selfie artist, поет-урбаніст, модель, консультант з питань практичної іронії та сарказму
Наталія Ніконова не фотограф і не художник. Але… У просторі Фейсбука — вона популярний и активний персонаж щоденного процесу обігу та обміну інформативним матеріалом, що звернув нашу увагу нечастою присутністю вишуканого щипливого сарказму чи навіть ще рідшоі гості — змістовної іронії. З такою інтелектуальною гнучкістю та гострим відчуттям мовних нюансів та парадоксів мегаполіса не дивно, що вона також пише вірші — урбаністьські за характером, мовою, ритмом, інтонациєю та емоційною тематикою. Як на нашу думку — так це чудовий жіночий реп. Унікальне явище для нашої поточної мовно-творчої ситуації. В тім її саморефлексія на цю тему самостійна и артикульована. Та це тільки текстова сторона її постової ФБ діяльності.
Ми ж найбільш зацікавлені фотоекспресією особистого погляду на життя та його феномени. Селфі у цьому сенсі вже давно став своєрідном підвидом цифрової фотографії. Але напочатку сам феномен селфі був затаврований як прояв безнадійного нарцисизму без підстав, досягнень чи просто беззмістовне клацання телефоном посеред проблем життя. А між тим нове покоління легалізовало селфі настильки, що тавро егоїзму та еготизму попросту випарувалося и повсякденне створення селфі з приводу чи без стало новою нормою у кодексі суспільних проявів особистості.
Наталя Ніконова несхожа ні на кого у своїх текстових проявах та її селфі теж помітно вирізняються у мережі серед приголомшливого виру новин, пліток, лайні та фотографій усіляких рівнів довершености чи цікавості. Нас вразила відкрита емоційність, спонтанність та аутентичність її автопортретів. Артистична натура Наталії трансформує ці моментальні часто імпровізовані знімки в персональні коментарі. В масі її фотографій легко простежуються теми, очевидний власний підхід до композиції кадру, вразливість до кольору и справжня вишуканість в чуйності до градацій тону її чорно-білих фотографій — все це вказує на фотохудожника, своєрідного, без претензій на майстерність володіння камерою, з власним самоіронічним поглядом на себе і свою творчість в усіх її проявах.

бачите помилку, пишіть сюди