EN

ПРО СУЧАСНЕ МИСТЕЦТВО


Леонід Войцехов (Одеса) про трагічність ситуації в сучасному мистецтві.

Леонід Войцехов у сюжеті про: 

Ну, мистецтво взагалі в трагічній ситуації вже останні років 10, така велика пробуксовка йде. Береш який-небудь каталог, ну якогось будь-якого Бієнале, листаєш-листаєш — якогось  там, наприклад, фінського художника, листаєш далі, думаєш, це все ще він, — а це вже хлопець з Коста Ріки, потім листаєш-листаєш цього костаріканського хлопця, думаєш знову, це все ще він, — а це вже хтось, я не знаю, з Австралії. Тобто просто засилля міжнародного стилю якогось.

Ситуація скрізь не дуже весела. Ну, от Вадік Бондаренко — одеський художник — він зазвичай пів року живе в Амстердамі, пів року — в Одесі. Він мені привіз останні пару каталогів, серйозних: Фіако, ще когось… Кримська месса, Барселонська арка — я навіть нічого не запам’ятав, тобто просто все ніби на одне лице. Я просто навіть не запам’ятав. 

Ситуація невесела. Але взагалі всі чекають нового стилю. Вважається, (принаймні 2 століття  підряд так було), що якраз на початку століття, так би мовити, з’являється новий стиль. Десь в 10-ті роки. У 1810-ті з’явився Ампір, в 1910-ті — Модерн, і зараз всі в очікуванні великого міжнародного стилю, але він щось ніяк не приходить.

 

(Записано в вересні 2013 р. в Одесі)

МІТЄЦ надає майданчик для вільного висловлювання, але залишає за собою право не поділяти погляди героїв порталу.