Борис и Тетяна Гриневы (Харків-Київ), Марія Ланько (Київ), Галина Глеба (Ужгород-Київ) в гостях у фотографа Сергія Солонського (Харків).
Сергій Солонський в сюжеті про:
00.00—01.00
Сергій Солонський: Це у мене негативи остаточні, а позитив не зберігав, бо не потрібний був. Це — шматок технічної плівки, на неї накладався позитив, і ось ця класна біла смужка — це товщина плівки. Коли світло зверху падало і переломлювалося, і тут не засвічувався негатив, виходила чорна смуга. Такий ефект — вже не ручна робота. Це — бракований шматочок.
Марія Ланько: А зйомка як відбувалася?
Сергій Солонський: Зйомка знімалася з камери на штативі і в русі.
01.01—01.59
Тут — звичайне присідання. Жарт. Рука зафіксована на стільці, щоб не рухалася. Довга експозиція, може, п’ять секунд, і ці п’ять секунд руху, зрозуміло, на плівці розмиті, а ступні і рука більш чіткі. Тут немає третьої фотографії, може, Боря взяв випадково. Коли його проводжали до Берліну на пмж, ми робили йому виставку. Я йому зібрав три великих фотографії метрових розмірів, і він на тлі цих фотографій любив інтерв’ю давати.
02.00—02.52
А потім ці фотографії використовувалися для реклами. Рекламували зубну пасту, «БЛЕНДАМЬОТ» називалася. Я поступово згадую, було багато виставок, але я не пам’ятаю їх всі. Це була виставка «Публічний інтерес». Пам’ятайте таку? У Спілці художників Браткова прибрали за матюки з виставки, був Кулик Олег, і зробили друковані плакати, це була фотографія Борі із зубною пастою, і ця пишногруда жінка — це у нас була реклама шиферу: шифер хвилястий зі складу Харкова. Жартували, як хотіли…